Sorgsen dröm..

Jag drömde en realistisk dröm om mamma idag.
I drömmen visste hon inte ens om att hon inte lever längre.
Och när jag frågade var hon varit så fick jag bara svaret ”jag har sovit, varit så trött”
I drömmen var allt som vanligt igen. Vi pratade och drömmen fick mig verkligen tro att Mammas död bara var en mardröm eller illusion. Så verklig var den….

Var det mamma? ..eller var det bara en vanlig dröm? :/

Jag påverkas starkt av vad jag drömmer om, det kan förstöra hela min dag. Löjligt, jag vet..
Men detta är inte någon dröm som man kan vakna upp ur, jag lever i den..jag är omringad av den verkliga drömmen, jag kommer aldrig vakna upp ur den..för den är så verklig som den kan bli. Jag kommer aldrig få prata med Mamma igen..eller krama om henne som jag gjorde i drömmen… 😥 ❤

giphy

Kommentera

