Kom precis hem.

Bild: Källa

Hej hej igen. 

Kom precis hem ifrån stan. Hade varit på ett (10 MIN) möte. Skulle vara där kl 15.00.
Kändes nästan lite onödigt att åka dit- att ta två bussar för att sen bara vara där i 10 min..
men men, nu är det över. Dem såg på mig att jag knappt kunde hålla mina ögon öppna. >.<

Nu sitter jag med en varm Curry soppa (min favorit soppa )
värmer mig med en filt och kollar på en ny episod av Kyoukai no Rinne.
Det är så hemskt kallt ute just nu…
Lite senare så ska jag få följa med min sambo då han övningskör! 😀

Hörs senare..

Kommentera

