Godmorgon solstrålar!

Även om jag precis sa solstrålar, betyder inte att jag är på ett jätte bra humör idag, haha.
Varför? För att jag har mått lite dåligt i magen sen igår.. ganska besvärligt.
Hade tänkt hoppa in i duschen snart, för kl 11 kommer det hit ett boendestöd som ska hjälpa mig städa.
Men eftersom solen skiner så starkt i sovrummet så är jag alldeles svettig. x)
Man tror ju att man ska dö då man vaknar…pfff.

Blir alldeles pirrig i fingrarna när jag kommer på alla möjliga saker som jag kan göra med bloggen!
Håller just nu på och fixar en lång Kpop lista med videos över favoriter 2015. ~

Nä, nu blir det duschen som jag nämnde tidigare.

Update: Boendestöd kommer inte idag. Och jag har inte duschat än haha xD <– förhalare

Kommentera

