Bloggerlås och återseende!

Hej hej Bloggen, jag har saknat dig

Man kan inte förstå riktigt vad sjutton som hände, men Blogger hade tydligen gjort
något (stort) misstag och låst och ‘raderat’ min blogg. Det hade tydligen skett den 3 Aug
och under den tiden har jag pysslat med annat och inte sett det. Såg det inte förrens igår
och blev alldeles ledsen och rasande.. varför det, är för att dem hade ‘tagit bort’ min blogg
utan förvarning för mig om att spara mitt arbete eller något. Bara pooof borta. Jag hade inte ens
en endaste bild på hur min blogg såg ut, och jag har ju ett guldfiskminne om jag inte sett något på ett tag.


Nåja, nu är jag glad och kan återgå till min blogg igen!
Undrar dock fortfarande vem drummeln var som tyckte att min blogg bröt mot ‘Spam’
regler.. jadu det kan man undra. Men inga sura miner nu inte!

Nu ska bloggen få sig en rejäl piffning ^^

Kommentera

