Ett svagt Hej..


Idag
har det varit en sån dag jag inte kan stoppa mina gråt då jag är ensam..
Idag har jag gråtit och känt mig verkligen värdelös och allt där till..
Idag har jag ingen energi till något… mina känslor håller sig stängda jämt
men nu så forsar dem över mig och jag kan inte hålla emot.
Mina känslor behöver få andrum också.. har jätte stor ångest och kan inte le just nu.

Vill inte berätta varför jag är ledsen, men det är något jag jämt är ledsen över inombords men håller det för mig själv. Men just nu kan jag inte tygla det, det måste få komma ut så jag kan få må bra igen.

Solen skiner i alla fall fortfarande.. ♥

Mamma kommer snart och hämtar mig så vi kan äta något, sen åker vi (möjligtvis?) till min låtsas Morfars stuga, för hans blommor behöver vattnas och sådant, under tiden kan jag ta fina bilder på hans trädgård och blommor och allt sådant. Det kommer kännas bra. Längtar till att få ta bilder!

Kommentera

