Veterinärkliniken och Pizza.

Dagen började med att man gick upp tidigt för att ta katten till veterinärkliniken med mamma mellan kl 8.00 och 8.45, tror vi kom fram dit vid 8.38- lite osäker men någonstans där i alla fall!

Efter vi hade lämnat katten (för kastrering..) så var jag och mamma vrålhungriga och stannade till och åt frukost på Mcdonalds. Tog pannkakor med sylt och en Jordgubb & Banan smoothie.

Jag måste få säga, smoothies är verkligen inte min grej.. älskar fruktiga smaker, men den smoothien var banne mig inte för mig! ;P Men pannkakorna var goda i alla fall. När vi åt oss mätta så for vi vidare och stannade till i knalleland (stan) ett tag.
Vi kollade omkring på olika ställen, och t.om satte oss på Knallerians Pizzeria.
Sen hämtade vi katten på kliniken nästan vid halv 4 tiden! 🙂

Kommentera

