Ärtans också!

Tjo!
Idag är det en ny dag med nya utmaningar- tänkte jag.
Tills min praktikplats hörde av sig och sa att jag inte behövde komma in idag.
Jahaja okej, ah men då stannar jag väl här då.

Just nu äter jag en god måltid av Findus. Fisk, potatis och remouladsås.
Det är ärtor i också, men dem skrapar jag bara bort från tallriken.
Kommer aldrig förstå varför jag inte tycker om ärtor, det bara är så!
Egentligen tycker jag inte om att äta sån här fisk heller, men hellre det.

Skriver med min kusin Jessica – (btw, besök hennes AWESOME blogg!)
på facebook om man ska gå på Linda Pira’s konsert idag eller inte.
Enligt henne så, regnar det- går inte dit! Jag håller väl med till en viss del
men duggar det bara lite så gör det inget, så länge man har jacka liksom. 🙂
Fast hon kanske tänkte på hennes kära kamera, ah… jo det kan nog vara så!

*Hostar* AAAAGHH NEEEJ JAG ÅT EN ÄRTA!!! Nu dör jag…hejdå världen… *andas tungt*
……
Näää..skoja bara, jag lever men dels värre inte ärtan…! RIP
men BLÄ också! Hahaha

UPDATE: Åkte inte iväg till Linda Pira’s konsert. Varken jag, pappa eller Jessica!

Kommentera

