Framtida köp!

En mikrofon och en Ritplatta!

Jag har haft dessa saker förut, så det är inte ”Åh jag vill ha”
utan det är mer ”Herregud vad jag saknar att ha det
Jag ska förklara varför jag inte har dessa saker längre..

Mikrofonen: När jag skulle flytta ifrån min dåvarande sambo
så (dumt nog) sa jag ”du kan behålla min [dyra studio mikrofon] mic
för jag tänkte då, att han faktiskt inte hade någon.. och han
var en skypare + streamare, så.. var rent utav en snäll gest av mig bara.
Det blev senare som jag extremt ångrade vad jag hade gjort..
den är fortfarande kvar hos honom, och jag har fått veta att
den är lite sönder… *mumlar för mig själv*

Ritlattan: Jag hade/har en kompis som så gärna ville ha en ritplatta
men kunde aldrig få tag i en, så jag tyckte synd om henne.
Hon var duktig på att rita, och hon hade glöden för att göra det
medans jag mest ville rita doodlar och chibi figurer.
Så min tanke var ”hon fyller snart år, då kan hon få min ritplatta
som present..
” och det gjorde jag också. Jag ångrar inte att jag gav
henne en ritplatta, men ångrar ändå att jag inte hade en extra över..

Jag har varit för snäll genom åren.. och gett bort mina egna saker
som jag senare kommer på att jag inte kommer ha råd att köpa dem igen
på ett låååångt tag. Gav även bort min Playstation 2, det var också
min dåvarande sambo som fick [behålla] den. Men den ångrar jag inte
lika mycket som med dem andra två sakerna!

Så tänker i alla fall lägga dem här två

sakerna som mål att köpa. Vem vet, kanske min

 kreativitet kommer tillbaka då!?

Kommentera

