Mår dåligt

Har bara fått springa på toan idag, jag känner mig helt slut i kroppen.
Inge kul alls. Skrev till min skollärare om hur jag mådde,
hon förstod mig och sa att jag skulle krya på mig.
Det blir ingen skola på Måndag eller Tisdag, det skulle vara studiedag?
Jag måste verkligen börja läsa den där East of Eden boken..
det är ju liksom det som alla håller på med just nu
och jag ligger efter.. dumt jag vet >__<
men det blev så efter att jag hade varit sjuk i tre veckor
jag tappade bort mig och skämdes jätte mycket sen (fortfarande..)
Så idag ska jag ta det lugnt och försöka läsa den där dumma boken xD
Kommentera

